• 1405/03/25
  • - تعداد بازدید: 270
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پیام تسلیت رئیس دانشکده پزشکی، به مناسبت درگذشت استاد ارجمند، دکتر «محمود وصال»، عضو محترم هیات علمی بازنشسته گروه بیوشیمی

رئیس دانشکده پزشکی، در پیامی درگذشت استاد ارجمند، دکتر «محمود وصال»، عضو محترم هیات علمی بازنشسته گروه بیوشیمی را تسلیت گفت.

 


به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی در متن پیام دکتر «کجوری» آمده است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر تاسف بار درگذشت استاد ارجمند، مرحوم دکتر «محمود وصال» عضو محترم هیات علمی بازنشسته گروه بیوشیمی، موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. اینجانب ضمن تسلیت به اساتید محترم و جامعه پزشکی و دانشگاهی، برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. روحش شاد و یادش گرامی باد.



دکتر جواد کجوری رئیس دانشکده پزشکی شیراز

  • گروه خبری : اخبار و رویدادها
  • کد خبری : 154852
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید